Fenerbahçe'de 17 ayrılık! Karar çıktı

Hürriyet Spor25 Haziran 2026
Fenerbahçe'de yeni sezon hazırlıkları yalnızca transferlerle sınırlı kalmadı. Kiralık sözleşmeleri sona eren futbolcuların takıma dönmesi ve Vedat Muriqi transferinin tamamlanmasıyla birlikte A takım havuzundaki oyuncu sayısı 40'a çıktı.

Fenerbahçe'de yeni sezon hazırlıkları yalnızca transferlerle sınırlı kalmadı. Sarı-lacivertli yönetim, kadroya katılacak yeni isimler kadar mevcut oyuncu sayısını azaltmaya da odaklandı.Kiralık sözleşmeleri sona eren futbolcuların takıma dönmesi ve Vedat Muriqi transferinin tamamlanmasıyla birlikte A takım havuzundaki oyuncu sayısı 40'a çıktı.

Yönetimin transfer döneminin devamında en az beş takviye daha yapmayı planladığı öğrenildi.

Bu doğrultuda yönetimin, transfer süreci tamamlandıktan sonra en az 17 oyuncuyla yollarını ayırmayı hedeflediği belirtildi.

Ayrılık planlamasında ilk sırada, teknik heyetin yeni sezon kadrosunda değerlendirmediği ve kulübe yüksek maliyet oluşturan futbolcuların bulunduğu ifade edildi.

Fenerbahçe yönetimi, transfer çalışmalarını ve kadro yapılanmasını eş zamanlı yürüterek yeni sezonun ana kadrosunu kısa sürede netleştirmeyi planlıyor.

Tam siteyi aç →