Fenerbahçe'de 17 ayrılık! Karar çıktı

Fenerbahçe'de yeni sezon hazırlıkları yalnızca transferlerle sınırlı kalmadı. Kiralık sözleşmeleri sona eren futbolcuların takıma dönmesi ve Vedat Muriqi transferinin tamamlanmasıyla birlikte A takım havuzundaki oyuncu sayısı 40'a çıktı.
Fenerbahçe'de yeni sezon hazırlıkları yalnızca transferlerle sınırlı kalmadı. Sarı-lacivertli yönetim, kadroya katılacak yeni isimler kadar mevcut oyuncu sayısını azaltmaya da odaklandı.Kiralık sözleşmeleri sona eren futbolcuların takıma dönmesi ve Vedat Muriqi transferinin tamamlanmasıyla birlikte A takım havuzundaki oyuncu sayısı 40'a çıktı.
Yönetimin transfer döneminin devamında en az beş takviye daha yapmayı planladığı öğrenildi.
Bu doğrultuda yönetimin, transfer süreci tamamlandıktan sonra en az 17 oyuncuyla yollarını ayırmayı hedeflediği belirtildi.
Ayrılık planlamasında ilk sırada, teknik heyetin yeni sezon kadrosunda değerlendirmediği ve kulübe yüksek maliyet oluşturan futbolcuların bulunduğu ifade edildi.
Fenerbahçe yönetimi, transfer çalışmalarını ve kadro yapılanmasını eş zamanlı yürüterek yeni sezonun ana kadrosunu kısa sürede netleştirmeyi planlıyor.
Diğer Haberler
VakıfBank, Kanadalı orta oyuncu Emily Maglio'yu kadrosuna kattı
Sırasıyla Il Bisonte Firenze, Levallois Paris Saint-Cloud, Nilüfer Belediyespor, Türk Hava Yolları, Beşiktaş ve Eczacıbaşı Dynavit formalarını giyen Emily Maglio, Kanada Milli Takımı ile 2019 yılında FIVB Challenger Kupası şampiyonluğu yaşadı.
Karagümrük, Silvestri’yi kadrosuna kattı!
35 yaşındaki file bekçisi, kariyerinde Cagliari, Leeds United, Hellas Verona, Udinese, Sampdoria, Empoli ve son olarak Cremonese formalarını giydi. Deneyimli kaleci, 2020 yılında İtalya Milli Futbol Takımı kadrosuna davet edilmesine rağmen forma giyme fırsatı bulamadı.

Fenerbahçe transfer haberleri! Aziz Yıldırım düğmeye bastı
Fenerbahçe, yeni sezon öncesi kadro planlamasını hızlandırdı. Sarı-lacivertliler, özellikle hücum hattını güçlendirmek için yoğun bir transfer trafiği yürütüyor.

