ABD Teknik Direktörü Mauricio Pochettino: "Galibiyet istiyorduk ama olmadı"

Oyuncularının maçın tamamında çok iyi mücadele ettiğinin altını çizen deneyimli teknik adam, şöyle konuştu: "Şunu unutmamalıyız, bu gruptan birinci çıktık.
Mauricio Pochettino, "Türkiye turnuvadan gidiyor, ben mi yanlış anlıyorum ama sanki biz eve dönüyormuşuz da Türkiye turnuvada kalıyormuş gibi bir hava var bunu anlamıyorum." dedi.
Oyuncularının maçın tamamında çok iyi mücadele ettiğinin altını çizen deneyimli teknik adam, şöyle konuştu:
"Şunu unutmamalıyız, bu gruptan birinci çıktık. Bu gruptaki tüm beklentileri iyi yönettik, sonuçta bu bir turnuva, bugün Almanya-Ekvador maçını gördük Almanya favorilerden bir tanesi ama kaybetti. Karşımızda elenmiş bir takım vardı ama olay sadece bundan ibaret değil. Dünya Kupası'na gelmeden önce amacımız Dünya Kupası'na gelebilmekti. Tabii sonrasında mümkünse, bir sonraki amacımız grubun içinde birinci olmaktı ki bunu da başardık. Önceliklerimiz vardı, bu maçta da galibiyet istiyorduk ama dengelememiz gereken şeyler de vardı (sakat ve cezalı oyuncular) ve onları düşünmem gerekiyordu Şimdi bundan sonraki aşamaya bakıyoruz, hazırız. Gayet olumlu ve memnunum. Kazanamadık ama oyundan memnunum çünkü oyuncularım gayet iyi performans gösteriyor ve gruptan birinci çıkıyoruz."
"Şu ana kadar kimse bizi zor bir grupta birinci bitirdiğimiz için kutlamadı." sözlerini kullanan Pochettino, "Oyuncuları, personeli ve taraftarları tebrik ediyorum çok zor bir grupta birinci çıktık. İnsan her zaman öğreniyor, bugün pek çok olumlu şey gördük. Pek çok oyuncu sahaya ilk kez çıktı, şu an bence çok daha iyi bir ekibiz. Tarihe geçmek için üç maçı kazanmak değil Dünya Kupası'nı kazanmak gerek. Üç maçı kazanıp kazanamamak o kadar önemli değil, önemli olan bir sonraki aşamaya geçip ilerlemek. Gayet iyi oynadık, derinliği olan bir takım olduğumuzu da ispat ettik ama Türkiye 3 puan aldı." değerlendirmesinde bulundu.
Diğer Haberler

Yunan teknik adam Ange Postecoglou’dan, Türkiye’ye övgü: Kendilerine çok kızacaklar
A Milli Takım, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu son maçında ev sahibi ABD’yi 3-2 mağlup ederek turnuvaya galibiyetle veda etti. Ancak ilk iki maçta alınan mağlubiyetler nedeniyle gruptan çıkamadı.

A Milli Takım, ABD'yi 3-2 yenerken Dünya Kupası'na veda etti | Cem Yılmaz maçı yorumladı
/ CNN TÜRK Spor DirektörüCNN TÜRK Spor Direktörü Cem Yılmaz, Türkiye’nin Amerika Birleşik Devletleri’ni 3-2 yendiği maçın ardından duygularını ve değerlendirmelerini paylaştı.

Türkiye 3-2 ABD Maç Özeti | A Millî Takım, Dünya Kupası’nı noktaladı
A Millî Takımımız, Dünya Kupası’ndaki son 90 dakikasını ABD'ye karşı oynadı. Bu mücadelenin özeti burada.

