Orkun Kökçü: 'Ortada onurumuz ve şerefimiz vardı, onu kurtardığımızı düşünüyorum!'
2026 Dünya Kupası D Grubu son maçında A Milli Takımımız, ev sahibi ABD'yi 3-2 mağlup etti.
Los Angeles Stadı'nda oynanan ve ilk yarısı da ay-yıldızlı ekibin 2-1'lik üstünlüğüyle sona eren mücadelede milli takımın gollerini Arda Güler, Orkun Kökçü ve Kaan Ayhan'dan geldi. Milli takıma galibiyet golünü Kaan 90+8. dakikada ağlara yolladı.
Karşılaşmanın ardından A Milli Takım oyuncuları, mücadeleye ve turnuvaya dair değerlendirmelerde bulundu. İşte o açıklamalar...
ORKUN KÖKÇÜ: "ORTADA ONURUMUZ VE ŞEREFİMİZ VARDI, ONU KURTARDIK!"
"Bu maçtan galibiyetle ayrılmak bizim için çok önemliydi çünkü ortada onurumuz ve şerefimiz vardı, onu kurtardığımızı düşünüyorum. Ama bu noktaya gelene kadar herkesin özeleştiri yapması lazım çünkü bunu ülkemiz hak etmedi, biz hak etmedik. Çok şey denilebilir aslında ama şu an zamanı değil çünkü herkes duygusal anlamda yüksek. Ülkemizi az da olsa sevindirebildiysek çok mutluyuz. İnşallah bir deneyim oldu Dünya Kupası'nda, nicelerine katılırız."
"Maçtan önce üzgün ve moralimin bozuk olduğunu söylemişsiniz eleştiriler için... Tüm eleştiriler haklı. İyi oynamadık, insanlar ne deseler haklılar! Drama yapamayız. Kötü oynadık ve elendik."
"Son maçımızda yüzümüzü göstermek istedik. Kendimize güveniyoruz, bu takım hak ediyor. İlk iki maçı kaybettik, bu maç kendimize güvendik. Kazandık ve böyle dönüyoruz. Çok üzgündük, ilk elenen takımlardan olduk. Eve galibiyetle dönmeye mecburduk."
"Daha çok tadını çıkarmak isterdik. Dünya Kupası'nda gol atmak herkese nasip olmaz... Duygusallık var, pek sevinemedik. En büyük eleştiriyi biz yapacağız. Belki 1 dakika olsa bile taraftarımızı sevindirdiğimiz için ne mutlu. Vincenzo Montella tebrik etti, kolay değil. Herkes bunları duymak ister. Arkadan gelip arkadaşlarını itelemek de kolay değil, ben de oynamayı hak ettiğimi düşünüyorum. Turnuvayı kazanmadık, belki hocanın dediği şey takımda beraberlik ve destek. Önümüzde önemli turnuvalar var, oralara daha güçlü hazırlanmak ve daha güçlü olmak istiyoruz."
OZAN KABAK: "UMARIM BİRAZ DA OLSA KENDİMİZİ AFFETTİRMİŞİZDİR"
"İlk iki maçta ülkemizi ve insanları çok üzdük. Bu maça kazanmak için çıktık, karakter göstermek istedik. Çok mutluyum, takım olarak sahada her şeyimizi bıraktık. Umarım biraz da olsa kendimizi affettirmişizdir.
Dünya Kupası sonuçta, galibiyet moral oldu. Neler yapabileceğimizi de gösterdik. Bu maçı güzel bir hatıra olarak hatırlamak lazım."
Tam siteyi aç →